Press enter to see results or esc to cancel.

firma

Na to pytanie odpowiedzieli:

Explain Visually

  1. Przede wszystkim - rekrutacja. Dobrze opracuj proces, żeby rekrutować osoby, które są rzetelne i odpowiedzialne.
  2. Spiszcie swoje oczekiwania do konkretnych zadań czy stanowisk. Często osoba pracująca zdalnie nie dostaje tak pełnego feedbacku, więc może nie wiedzieć czego oczekujemy.
  3. Wdrażajcie odpowiednie systemy komunikacji - Asana, Slack, telefon. Telefon ma tę zaletę że jest najbliższy realnej rozmowy, więc pomaga utrzymać relację.

Explain Visually

Poprzez spotkania (choć ostatnio rzadko, z wiadomych względów) oraz rozmowy telefoniczne, które pomagają podtrzymać relację.


Explain Visually

Nie muszą, ale planujemy raz w miesiącu.


Explain Visually

Komunikacja - są rzeczy które najłatwiej byłoby wyjaśnić siedząc obok przy komputerze, a przez telefon czy Screen Cast zajmują znacznie dłużej.


Explain Visually

Nie mamy żadnej metodologii oceny - po prostu patrzymy czy realizują terminowo i na wysokim poziomie swoje zadania.


Explain Visually

Asana, Slack, e-mail, telefon


Explain Visually

Głównie za pośrednictwem Asany i ew. dopytywania przez telefon.


Explain Visually

  1. Odpowiedni ludzie. Zatrudniamy tylko ludzi z minimum 5-letnim doświadczeniem, którzy są rzetelni i umieją pracować samodzielnie.
  2. Ciągłe udoskonalanie procesów. Analizujemy co nam działa, co nie i potem organizujemy warsztaty na których szukamy rozwiązań.

Explain Visually

  1. Robimy calla lub spotkanie, na którym się zaznajamiamy.
  2. Dostaje szereg wytycznych dot. jego stanowiska.
  3. Poznaje (wirutalnie lub live) resztę teamu.
  4. Dostaje pierwsze zadanie.

Explain Visually

Nie.