Regulamin Świadczenia Usług
Postanowienia ogólne:
1. Właścicielem i administratorem serwisu internetowego zdalnyninja.pl jest Zdalna Fundacja (zwana dalej Fundacją) z siedzibą w Bydgoszczy, przy ul. Piotrowskiego 19/2, 85-098 Bydgoszcz, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Bydgoszczy, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod nr KRS:0000711816, posługującą się numerem identyfikacji podatkowej NIP: 554-29-59-902, REGON 369217972.
2. Każdy użytkownik przed rozpoczęciem korzystania z usług serwisu jest zobowiązany zapoznać się z niniejszym Regulaminem. Rozpoczęcie korzystania z usług oznacza akceptację postanowień Regulaminu.
3. Za pośrednictwem serwisu możliwe jest dokonanie zakupu usług z zakresu szkoleń i coachingu. Regulaminowi podlegają wszystkie usługi szkoleniowe i coachingowe świadczone w serwisie, za wyjątkiem promocji, programów lojalnościowych i innych opisanych w pkt. 11, które w wypadku ich organizowania będą posiadały odrębne regulaminy.
4. Użytkownik zobowiązuje się do przestrzegania obowiązującego powszechnie prawa oraz postanowień niniejszego Regulaminu, od chwili rozpoczęcia korzystania z serwisu. W ramach korzystania z serwisu zabronione jest dostarczanie jakichkolwiek informacji o charakterze bezprawnym, obraźliwym, czy też naruszającym dobra osobiste.
Zasady Uczestnictwa w Szkoleniach/Coachingach/Mentoringach
5. Uczestnik kursów organizowanych lub współorganizowanych przez FUNDACJĘ oświadcza, że nie będzie go nagrywać, reprodukować, utrwalać lub rozpowszechniać w jakiejkolwiek formie. Wszystkie materiały szkoleniowe stanowią własność intelektualną ich twórców, są chronione prawem autorskim i udostępniane uczestnikom jedynie do użytku prywatnego. Materiały szkoleniowe nie mogą być sprzedawane, odsprzedawane lub udostępniane publicznie osobom nie biorącym udziału w szkoleniach lub coachingach. FUNDACJA zastrzega sobie prawo do produkcji, reprodukcji i obróbki filmów wideo, nagrań audio, zdjęć, publikacji oraz jakichkolwiek innych materiałów związanych z prowadzonymi przez nią szkoleniami lub coachingami, z wyłączeniem jakichkolwiek innych podmiotów.
6. Uczestnik wszystkich szkoleń i coachingów organizowanych lub współorganizowanych przez FUNDACJĘ oświadczają, że w związku ze swoim w nich udziałem wyraża zgodę na nagrywanie, fotografowanie, filmowanie lub dokonywanie innego rodzaju zapisu wizerunku i wypowiedzi swojej osoby oraz wyraża zgodę na nieodpłatne rozpowszechnianie zarejestrowanego wizerunku, głosu i wypowiedzi przez FUNDACJĘ w celach informacyjnych, edukacyjnych i promocyjnych, związanych z szkoleniami i coachingami organizowanymi lub współorganizowanych przez FUNDACJĘ oraz bez ograniczeń terytorialnych i czasowych, na następujących polach eksploatacji:
a) wszelkie publiczne udostępnianie w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i czasie przez siebie wybranym, w tym poprzez stacje naziemne, za pośrednictwem satelity, sieci kablowe, telekomunikacyjne lub multimedialne,bazy danych, serwery lub inne urządzenia i systemy, w tym także osób trzecich, w obiegu otwartym lub zamkniętym, w jakiejkolwiek technice, systemie lub formacie, z lub bez możliwości zapisu, w tym także na stronach internetowych,
b) wszelkie utrwalanie i zwielokrotnianie (w tym wprowadzanie do pamięci komputera lub innego urządzenia), w jakiejkolwiek technice (w tym cyfrowej, zapisu mechanicznego, optycznego, magnetycznego, elektronicznego lub innego), w dowolnym systemie lub formacie, na wszelkich nośnikach, w tym audio lub video, światłoczułych, magnetycznych, optycznych, dyskach, nośnikach komputerowych i innych nośnikach zapisów i pamięci,
c) wszelkie publiczne odtwarzanie i wyświetlanie.
7. Wraz z kursem online jego Uczestnik otrzymuje pewną wiedzę oraz metody działania z zakresu owej dziedziny, której dotyczy szkolenie. Informacje te zostaną zawarte również w materiałach szkoleniowych oddawanych do użytku Uczestnikowi. FUNDACJA nie ponosi odpowiedzialności, a także nie daje Uczestnikowi gwarancji osiągnięcia założonych efektów związanych z zakresem tematycznym szkoleń i sesji coachingowych.
8. Wyłącznie Uczestnik odpowiedzialny jest za sposób wykonania i wykorzystywania prezentowanych mu metod działań, ze szczególnym uwzględnieniem niezgodnego z instrukcjami trenera ich wykorzystania.
9. Uczestnik kursów oświadcza, że nie będzie zgłaszać jakichkolwiek roszczeń w stosunku do działań i wydarzeń w których brał udział.
10. FUNDACJA nie bierze na siebie odpowiedzialności za bezprawne używanie jego logo, nazwy działalności, treści materiałów, danych osobowych trenera, przez inne osoby, które wykorzystały je do swoich celów.
11. Promocje organizowane przez FUNDACJĘ, rabaty lojalnościowe, zniżki pakietowe, oraz inne okazje, nie mogą być łączone.
12. Uczestnik kursów organizowanych przez FUNDACJĘ oświadcza, że w pełni rozumie, iż charakter tego wydarzenia jest wyłącznie edukacyjny.
13. Kursy utworzone przez FUNDACJĘ przeznaczone są dla Uczestników, którzy ukończyli 18. lat
Zawarcie i rozwiązanie umowy, zwroty:
14. Umowa o świadczenie usług FUNDACJI może być zawarta poprzez zakup usługi bezpośrednio przez portal oraz za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego, przy czym w tym ostatnim wypadku konieczne jest potwierdzenie przez serwis otrzymania zgłoszenia i warunków świadczenia usługi oraz dokonanie zapłaty w ustalonym terminie. Umowa zawierana jest pod warunkiem rozwiązującym zapłaty ceny, co oznacza, że w przypadku braku zapłaty umowa ulega rozwiązaniu. W przypadku, gdy serwis przewiduje niższą cenę szkolenia, pod warunkiem dokonania zapłaty do określonego dnia, podstawą do skorzystania z tak określonej niższej ceny jest opłacenie uczestnictwa w szkoleniu do upływu terminu końcowego przedpłaty określonego przez FUNDACJĘ.
15. Płatność za usługi FUNDACJI może być dokonana w formie:
a) kartą kredytową lub debetową online,
b) przelewu z konta bankowego,
c) przelewu internetowego.
Rozliczenia transakcji kartą kredytową i eprzelewem przeprowadzane są za pośrednictwem PayU
16. Jeżeli szkolenie nie odbędzie się z winy FUNDACJI, rozliczenie wpłaconej na rzecz FUNDACJĘ należności nastąpi w trybie określonym w pkt 18 niniejszego regulaminu.
17. Uczestnik dokonujący zakupu usług FUNDACJi oświadcza, że wyraża zgodę na przesyłanie faktur VAT i korekt faktur VAT drogą elektroniczną. W związku z tym, Uczestnik, obowiązany jest do podania FUNDACJi adresu email do wysyłki faktury lub jej korekty. Wystawiamy fakturę do płatności WYŁĄCZNIE na dane WPŁACAJĄCEGO z przelewu bankowego.
18. Zwrot należności uiszczonych na rzecz FUNDACJi następuje po otrzymaniu przez FUNDACJĘ podpisanej przez osobę, na której rzecz zwrot ma nastąpić, korekty faktury VAT.
Tryb postępowania reklamacyjnego:
19. W przypadku, gdy Użytkownik uważa, że sposób realizacji usługi nie jest zgodny z umową lub też ma inne zastrzeżenia dotyczące sposobu wykonania usługi, ma on prawo do złożenia reklamacji.
20. Reklamacje należy zgłaszać w formie mailowej na adres: kontakt@zdalnyninja.pl w terminie 14 dni od dnia wykonania usługi lub też od dnia, w którym zgodnie z umową stron usługa miała być wykonana.
21. Reklamacja winna zawierać oznaczenie klienta: imię i nazwisko, dane szkolenia, którego dotyczy umowa, oraz opis zastrzeżeń co do sposobu wykonania usługi.
22. Reklamacje będą rozpoznawane w terminie 30 dni od dnia otrzymania reklamacji. W tym terminie do Użytkownika zostanie wysłany email zwrotny zawierający odpowiedź na złożoną przez niego reklamację.
23. W przypadku, gdy Użytkownik nie zgadza się ze sposobem załatwienia jego reklamacji, przysługuje mu prawo wniesienia powództwa do sądu powszechnego.
24. Postanowienia pkt 18-22 nie mają zastosowania do konsumentów.
Wymagania techniczne konieczne dla korzystania z serwisu
25. W celu prawidłowego i pełnego korzystania z serwisu, Użytkownicy powinni dysponować:
a. urządzeniem mającym dostęp do sieci Internet;
b. przeglądarką obsługującą pliki cookies.
26. Korzystanie z usług serwisu wymaga poprawnie skonfigurowanej przeglądarki internetowej Chrome w wersji nie niższej niż 25, Mozilla Firefox w wersji nie niższej niż 24 lub Microsoft Internet Explorer w wersji nie niższej niż 7 lub innej, w której poprawnie będzie wyświetlał się i działał formularz zamówienia.
27. W przypadku, gdy Użytkownik zamierza dokonać zakupu usługi drogą elektroniczną konieczne jest dysponowanie przez niego dostępu do konta poczty elektronicznej.
28. W przypadku niespełniania przez komputer Użytkownika parametrów technicznych opisanych powyżej, serwis lub poszczególne jego elementy mogą nie działać prawidłowo.
Postanowienia końcowe:
29. W sprawach nieuregulowanych poprzez niniejszy regulamin zastosowane zostaną właściwe przepisy kodeksu cywilnego.
30. Właściwym sądem przed którym będą rozstrzygane ewentualne spory, jest sąd właściwy dla siedziby FUNDACJI.
31. Niniejszy regulamin stanowi integralną część umów zawieranych za pośrednictwem serwisu.
32. Użytkownika serwisu obowiązuje regulamin w brzmieniu określonym na stronie www.zdalnyninja.pl.
Konsumenci – wyłączenia:
33. Użytkownikowi będącemu konsumentem przysługuje, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (tj. Dz.U. z 2002 r., poz. 1225), prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od jej zawarcia. Do złożenia oświadczenia wystarczające jest jego wysłanie przed upływem 14 dni od zawarcia umowy. Oświadczenie o odstąpieniu powinno być złożone na piśmie i wysłane na adres: kontakt@zdalnyninja.pl lub drogą pocztową na adres FUNDACJI Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w ul. Piotrowskiego 19/2, 85-098 Bydgoszczy. Prawo do odstąpienia od Umowy nie przysługuje Użytkownikowi, jeżeli przed upływem 14 dni od zawarcia umowy wyrazi on zgodę na rozpoczęcie świadczenia usługi przez FUNDACJĘ.
34. W przypadku konsumentów reklamacje można zgłaszać w dowolnej formie, w szczególności w formie ustnej, emailowej na adres: kontakt@zdalnyninja.pl lub przesyłając ją listem na adres FUNDACJI w terminie 14 dni od dnia wykonania usługi lub też od dnia, w którym zgodnie z umową stron usługa miała być wykonana. Reklamacja winna zawierać oznaczenie klienta (imię, nazwisko – tak by FUNDACJA mogła zidentyfikować osobę składającą reklamację) oraz opis zastrzeżeń co do sposobu wykonania usługi. Reklamacje będą rozpoznawane w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamacji i w tym terminie Użytkownik otrzyma odpowiedź na złożoną przez niego reklamację.
35. Sądem właściwym do rozstrzygania ewentualnych sporów z Użytkownikiem będącym Konsumentem, a związanych w wykonywaniem umów zawartych na podstawie niniejszego Regulaminu, jest właściwy rzeczowo i miejscowo sąd według przepisów postępowania cywilnego.
36. Konsumentów obowiązuje regulamin w brzmieniu obowiązującym w dacie dokonywania zakupu określonej usługi.
Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia 27.01.2020 r.